Resumé: Måndag

2009-07-08 - 02:39:58
Kategori: Zlatan

Igår jobbade jag ett långpass - jobbade 06:30-13 på Youcall, sen dundrade jag iväg till Luleå för ett pass på SSAB, 14-22. Så jag var hyfsat mör när jag kom hem runt 23-tiden. Tog en lång och härlig dusch, sedan gick jag och lade mig. Inget särskilt med andra ord.


Dock  hade Zlatan det desto bättre. Istället för att sitta i bilen hela dagen, fick han vara hos mamma och pappa. Pappa har semester nu och kunde förbarma sig över Pälsnisse!


Bästa kompisen 'Bollen' är naturligtvis med! :D
 Titta vad jag har!!Åh, vackra hund! :]
Bilder från förra veckan


- the one and only!


Synpunkter:
Hanna

Hey! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Det hade varit riktigt gulligt av dig!

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna



P.S. Godnatt!

Urgullig hund, där... :)

2009-07-08 @ 03:13:23
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0