Onsdag - Skön förmiddag

2009-07-26 - 01:09:52
Kategori: Zlatan
I onsdags började jag 14.45. Så jag hade en lång sovmorgon och lång tid  på mig innan jag började. Det var väldigt fint väder ute, så jag passade på att ta en långtur med herr Zlusk. Vi gick ner till vattnet. Jag satt på stenen och mådde gott och Zlatan polymasade på. Han traskade runt, drack lite vatten, hämtade pinnar, åt lite på en död fisk.. Ja, sånt som bara hunduslingar får för sig att göra!

Svårt att svänga om bland ojämna stenar. Men Zlatan kirrar biffen!
Skäller åt pinnen att komma tillbaka. Ganska sött.. :] Den strategin fungerade inte. Han fick vackert själv hoppa i plurret! Skyndar sig upp ur vattnet
Plockar upp en pinne ur vattnet Fiin vovve! Kommer återigen med en pinne

Skakar ut det blöta ur pälsen Skakar bort allt vatten, med sin älskade pinne i munnen! Herr Fluffig Kråsbyxa!Fina Zlatan ställer alltid upp på att fotas! :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0