Jobbnatt med gitarrspel!

2009-07-01 - 15:22:35
Kategori: Allmänt
Det har det varit en lugn natt på jobbet. Min kollega Nicklas hade med sig sin gitarr som både han och jag har klinkat på. Men mest han,eftersom jag inte är någon stjärna på den fronten. Han visade dock några ackord som jag ska nöta in, och med de ackorden tar man sig ganska långt. Nu ska jag bara nöta in lite låtar, så jag till sensommaren kan sitta vid eldstaden och dra lite goa riff... Oj, vad jag svävade iväg! Sen har vi surrat på om allt mellan himmel och jord, så natten har gått väldans snabbt!
 
Jag har precis varit ute en sväng, men det är ju så olidligt varmt så vi vill helst bara ligga i skuggan och inte röra ett finger. Särskilt Zlatan, den stackaren, som ju har  p ä l s !  Jag är inte avis på honom idag! Han har varit i pluuret en snabbis idag, ett lätt sätt att svalka av honom på. Tur Andrés päron har en luftvärmepump som kan blåsa sköön kall luft :]

Zlatan i solnedgången


Nu ska jag en sväng till nyhuset!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0