En trött natt...

2009-07-17 - 06:52:54
Kategori: Fritid & Nöjen

Oj, oj! Denna natt har varit jobbig!! Särskilt vid 3-tiden och 5-tiden. Sömnigheten går i intervaller. Klockan 3 fattade jag inte hur jag skulle orka vara vaken tills jag gick av. Ibland när det har ringt, har ögonen liksom inte kunnat fokusera de första två sekundrarna. Kändes liksom hur jag blev vindögd. Det gick dock över snabbt och jag missade inte något samtal! ;]


Jag ska ut en sväng med min älskade herr Päls, om än jag hellre hade masat mig i säng på en gång. Men han måste ju ut. Det borde finnas en automatisk promenadmaskin som man kunde koppla i hundes halsband, och sen programmera rundan och tempo. Då hade Zlatan kunnat få vara på vandring hela förmiddagen, strosa omkring i skogen och bara må gott...

Nåja, en slappardag är nog inte heller fy skam, han verkar rätt nöjd med det också. En 40-minutare innan bara, sen sover han som "prinsen på ärten"!


- the one and only!


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0