¡ ¡ ¡ T A C K ! ! !

2009-01-29 - 21:44:36
Kategori: Allmänt


¡ ¡ ¡ T A C K ! ! !

Jag har fått en utmärkelse av Torsten och hans matte Eva. Vet dock inte om jag förtjänar den, den här veckan i alla fall. Men jag får väl ta mig i kragen och visa att jag förtjänar den!

1. Sätt loggan på din blogg

2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån

3. Nominera minst 7 bloggar

4. Länka till deras bloggar

5. Lämna ett meddelande till personerna på deras blogg

Linda
Sofia
Therese
Stina
My
Yrsa och hennes matte Kerstin

Jag nominerar bara 6 st, eftersom jag inte får nominera Torsten. Och det är de här bloggarna jag läser! :]

Återkommer inom kort...


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0