Snöskottning & Alpnaering...

2009-01-22 - 01:23:59
Kategori: Fritid & Nöjen
...låter kanske som en salig blandning, och det stämmer. Gjorde det inte samtidigt! 8-]

Började dagen med att skotta, trots att det var bland det sista jag gjorde igårkväll. Men trots att André var hemma från jobbet idag också, så kan jag ju inte lämna skottningen till honom. Då blir nog inte hans dåliga rygg bättre, direkt! När jag höll på som mest satte sig Zlatan på bron och tittade ut över kvarteret och jag kunde inte låta bli att knäppa kort på honom!


Ingen kickar som Zlatan!

Idag har jag bara varit på DHL, det var faktiskt riktigt skönt. Sov till 09:20! Efter skottningen och en obefintlig frukost var det bara att bege mig mot bussen och Luleå. När jag kom hem stod maten på bordet; klyftpotatis och grillad kyckling! SMASKENS!

Ikväll 19:00 var det dags för ALPNAERING hos Linda! Jag och Linda var, som bekant, värdinnor och Sandra Olsson höll i det hela. Vi var drygt 10 personer, så det var fullt hus. Temat var "Hudvård/Hälsoprodukter", vilket innebar fotbad, ansiktsrengöring och provsmakning av hälsodrycker med olika funktioner. Det fanns även olika dippar, som egentligen hör till maten, men som är ett ytterst trevligt tillskott! ;] För att inte tala om de tända ljusen och det goda sällskapet!

     

     

Självklart var Harry med!
Självklart var Harry med!

Tack, mina vänner, för en underbart mysig kväll! ♥

Kram från Sara

Synpunkter:
Linda

att vi måste!!



idag ska vi på bvc kl 11, annars är det inget planerat. tänkte försöka hinna laga lite mat till lilleman. men mitt vad det är dyker något annat upp :]

hoppas du har det bra på jobben!

kramar

2009-01-22 @ 08:29:08
URL: http://lindta.blogg.se/
Therese

Tack för igår! Var jätte trevligt :) Hoppas ni kommer då jag ska ha party.. nån gång. haha :) Har länkat dig på min sida! Ha så bra opa jobbet! Adjö.

2009-01-22 @ 12:32:03
URL: http://tohlund.blogg.se/
Stina

Hejsan! =)



Nej nog visste jag om att jag var gravid redan från början med hajna så att säga! =)

Men man kan lungt säga att tiden bara susar förbi! =)



Å guitarr hero är ju hur roligt som helst! =) Vi har de hemma också fast det är bortlånat just nu, vi har inte riktigt haft tid då hajn kom till världen! =) Men nu börjar man längta efter att spela.



Annars då? =) Var de bra igår? =)



Kramar!

2009-01-22 @ 12:58:22
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Emma P

Var jätte kul att få komma! Ses nästa vecka för att hämta grejerna:)

2009-01-23 @ 10:57:44
Linda

finn ett fel på den lilla bilden längst ner till vänster ;)

2009-01-23 @ 18:37:32
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0