Resumé, kallt som satan och 2 år sedan inryck!

2009-01-15 - 12:12:03
Kategori: Fritid & Nöjen

I söndags hade jag min älskade lillasyster på besök. Hon skulle vara hela dagen, men så vid 14:30 ringde min kontaktperson på Securitas och frågade om jag kunde jobba 18-06. Så det var bara att skicka hem Lina och pallra sig i säng. Det kändes trist, men vi hann i alla fall mysa på en stund och spela lite PS3!

FULL koncentration :]
Full koncentration :]

På måndagen gick jag som sagt av mitt pass 06. Då var det bara att gasa hemåt, för 08:30 hade jag tid hos tandläkaren. Det gick jättebra, jag är fortfarande placerad i den billigaste kategorin för tandförsäkring. Sug på den!

Efter jobbet (på DHL den här gången) kom Linda och hämtade mig på stan i Luleå. Vi svängde förbi babyproffsen innan vi styrde kosan mot Sandra. Det var dags för Alpnaering! Det var "Tema: Hudvård", men vi fick oss även ett smakprov på deras utbud av kryddor, soppor, mm. Den 21 januari 19:00 är det min och Lindas tur att vara värdinnor! Det samma upplägg då. Ta med en polare och kom hit, vettja! ;]


På min Pixbox finns alla bilderna

Tisdag kom min kära vän Klara förbi en snabbis. Vi var ute och tränade med hundarna och det gick riktigt bra faktiskt. Klaras Cosmos har verkligen gjort framsteg. Sen är ju Zlatan HELT klart ett föredöme, allt annat vore ju lögn. Jag är så stolt i hundmammahjärtat! Klara ville inte ta in Cosmos, så jag har tyvärr inte någon bild på honom, men den här måste ju duga!


Älskade Zlatan och Klara!

Igår städade vi bort julen. En dag sent visserligen, men som jag brukar säga: "Bättre sent än aldrig!". Bilder kommer inom kort på min Pixbox.

Idag är det SWAINIGT KALLT, som Patrik Larsson i Mammas Nya Kille skulle ha sagt. Det är dessutom två år sedan jag ryckte in i lumpen, två år!! Känns som en eviget sedan! Dagen till ära ska jag tillbringa i Luleå. Dels på F21, där jag ska hämta mat åt Zlatan och dels på SSAB, där jag ska på ett utbildningspass och sedan jobba.

Sköt om er ute i vårt vinterland!

Kram från Sara

Synpunkter:
Sofia

LillLina har blivit stor ser jag! :)

Oj vilka hektiska dagar du har haft!! Du måste vila upp dig tills vi ska åka bräda igen ;) pusstackHEEEj

2009-01-15 @ 15:15:38
URL: http://peaken.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0