Godmorgon!

2009-01-16 - 07:46:08
Kategori: Familjen


Idag är jag uppe med tuppen, känner mig helt öm i ögonen. Men "ska man vara fin får man lida pin". Jag ska nämligen klippa och färga håret idag! :] Skulle egentligen behövt en klippning och tillfix av utväxten redan i december, men så strulade det till sig med jobbet, så jag åkte hemifrån före fan och kom hem efter. Och det är ju väldigt få som öppnar lika tidigt elle håller öppet lika sent som han! Så det behövs verkligen, känner mig som ett lurvigt troll!

Men först ska jag gå en promenad med Zlatan. Och hur är lite jag vill göra det i denna djuriska kyla (-21°C), så måste jag.. Han behöver komma ut och pinka efter en hel natt. Han ska förresten vara hos farbror Martin idag, eftersom jag är borta så mycket just idag. Det är tur att jag har Martin! :]


Julafton -08
Zlatan blir omkramad av Martin



To be continued...


Synpunkter:
Linda

hahaha!! vi pimplar faktiskt, men helst hade jag velat sova :D

2009-01-16 @ 08:51:24
URL: http://lindta.blogg.se/
Torsten och hans matte

Men halloj Zlatan, min idol!!! Ja det är klart att vi ska ses...alldelens snart! Puss på er!!!

2009-01-16 @ 20:52:15
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Linda

ja, nu är det bara att passa sig :D



du.. jag kom att tänka på en sak.. vi kanske ska ha alpnaeringen hos oss? täntke om du kommer hem kvart äver sex, halv sju.. det kanske blir sent för sandra, hon vill kanske ha tid att förbereda sig på tänkte jag. vad tror du om det?

hur många har du lyckats ragga ihop?

2009-01-16 @ 23:43:18
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0