Grillning vid Vitsjön och middag

2009-01-18 - 14:31:30
Kategori: Fritid & Nöjen
Igår åkte vi en sväng till Vitsjön, för att grilla och umgås med några arbetskamrater till André och så deras familjer, så klart! Det var -6°C, perfekt temperatur, trodde vi! Det var så rått ute och efter en timme så började vi faktiskt frysa. Och de stackars barnen måste ha frysit massor, de har ju inte så stora kroppar.. :/ Men det var mysigt en stund i alla fall, och vi fick i oss lite pinnbröd :]

André & Zlatan
   Zlatan, Lilly och Cissi   Lindbäck och hans familj på skotern
Zlatan smyger, ser ut som en räv :D   Söta Lilly!   Grillplatsen

På kvällen var vi bjudna på middag hos Johan och Jenny. Det blev potatisgratäng, älgkött, fläskfilé, murkelsås och sallad. HUR GOTT SOM HELST!  Till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljsås, SMARRIGT! Tyvärr har jag ingen bild på maten, då kameran var alldeles fuktig efter dagens bravader, så jag ville inte riskera att pajja den genom att starta den. Efter att den legat på tork i några timmar, blev det dock lite bilder!

Zlatan, André, Johan, Sanna och Jenny

Nu ska jag göra mig klar för kalas!

Kram från Sara

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0