Filippas 4-årskalas och anmälan till Alpnaeringsparty!

2009-01-18 - 21:30:36
Kategori: Familjen
I eftermiddag har vi firat Filippa, som fyller 4 år på tisdag. Det blev pastasallad till middag, och till efterrätt bjöds det på prinsesstårta och en massa fikabröd och kakor. Gissa om vi blev proppmätta! :] Sen var det presentutdelning. Båda barnen fick sig ett varsitt par skor, och Filippa fick ett par lite finare stövlar, en matta med hopphage, presentkort till Nimbus värld och CD-skivan "Smurfparty". Sen hade Lina med sig en jättestor vit mjukistiger, som är nästan lika stor som Zlatan, som Flippis fick och Alicia fick tre  tavlor med Nalle Puh-motiv. De verkade nöjda!

Födelsedagsbarnet!  Alicia  Tess skär gó-fikat!  Tårtan med grodljusen på!
Inför paketöppning   Zlatan pussar Alicia   Lina & Alicia
Lina  Jag & Zlatan  Zlatan & Lina  Flippis studerar sin present

VILL DU FÖRRESTEN KOMMA PÅ ALPNAERINGSPARTY?
Jag och Linda ska hålla i det på onsdag kl. 19:00. Hör av dig om du är sugen! Du får mer än gärna ta med dig en kompis. Jag bör ha din anmälan på måndag, absolut senast tisdag. Detta för att hon som ska hålla i det ska kunna avgöra hur mycket tilltugg hon ska förbereda. Du bör ha med dig två baljor, en för fotbad och en för ansiktsrengöring. Och två mindre handdukar till samma ändamål.

Nu ska jag mysa framför TVn med min prins (som redan verkar ha somnat) och se "United 93". Kanske borrar ner handen i en chipspåse, MUMS!

Kram från Sara

Synpunkter:
Linda

det kommer så många som det kommer :D jag längtar!

2009-01-19 @ 18:03:10
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

haha, men NU har jag sett den :D

mjo, det blir nog så att han är med imorgon.. man vet aldrig när per slutar och så ska han ju sova vid den tiden.. =)

2009-01-20 @ 08:35:33
URL: http://lindta.blogg.se/
Stina

Hej sara! =)

Jaha så fann man din blogg, gud vad stor lillasyster har blivit, de var ju år sen man såg henne :) allt väl med dig då? =)

Går de bra för Jonas med skolan? =) Kramar

2009-01-20 @ 12:14:45
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Linda

vi får allt se imorgon hur många det blir, man vet aldrig. svärmor o per syster skulle nog komma lät det som.. sen får vi se!

2009-01-20 @ 22:14:54
URL: http://lindta.blogg.se/
Anonym

Hej!



Jo allt är så bra hära, man kan inte alls klaga. Dagarna bara försvinner på umgås med lilleman, men det är helt klart värt de och han mår ju så bra!



Jasså tre jobb, de kan ju ändå vara roligt att få lite ombyte om man säger så. vad jobbar du med då? =)



kramar

2009-01-20 @ 22:38:31

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0