Andrés 22-årskalas (fredag och söndag) och jobb...

2009-01-26 - 02:50:24
Kategori: Familjen
I fredags fyllde min prins 22 år! Det firade vi med middag tillsammans med Per, Linda, Harry, Per och Emma! Självklart var Kajsa och Zlatan också med! :] Eftersom jag jobbade till 17:00 i Luleå, dröjde det till18:20 innan jag var hemma. Så André fick vackert laga sin egen födelsedagsmiddag. Det bjöds på tacos, och det verkade som att det uppskattades av våra matgäster! Klockan 20:30 hade André beställt två banor på Bowlinghallen. Det var damerna mot herrarna. Efter en hyfsat jämn match slutade det 598-579 till grabbarna. Det bjöd vi på! :] Samtliga bilder från kvällen hittar du här!

      André posar med blommorna han fick av mig!
      
      
      
     

Igår (läs: i lördags) var André en sväng till Trolltjärn och körde skoter tillsammans med några polare, bland annat de som firade honom under fredagen. Jag kunde inte följa, då jag fått mig ett pass på YouCall 14:30-21:00. Kändes mäkta surt, men sånt är livet. Någon måste ju offra sig och dra in lönen! ;D Innan jobbet mamma och Lina och hämtade mig och Zlatan. Deskulle en sväng på stan, så jag hakade på för att lämna igen min fina klänning, som tråkigt nog gick sönder i dragkedjan. Zlatan är en rackare på att springa bredvid cykeln, så duktig så! Vädret i Trolltjärn var lite grått och trist men de hade i alla fall haft jättetrevligt och riktigt bra skoterföre, och det var ju det viktigaste!

Idag (läs: i söndags) har de varit en rätt händelserik dag, om än lugn. Började med en kort  promenad, då jag besämt mig för att ta cykeln bara en stund senare. Dags för en repris av gårdagen; löpning! Jag tror han tycker det är ganska kul, faktiskt! Vi var ute i 40 minuter med cykeln. När vi kom hem passade jag på att borsta honom och klippa klorna. DET BEHÖVDES! Kl. 15:00 kom gästerna, dvs Andrés familj. Den här gången bjöd vi på inbakad fläskfilé med mexican chili och boursinost. Receptet hittar du här. Till detta fick de hemmagjord klyftpotatis och sallad. Det var höga beyg, vill jag lova! Ananas och glass till efterrätt. Samtliga bilder från kvällen hittar du här!

Flipps o Mini   Vid bordet   Kompressorn!
Zlatan posar!  Presentöppning  Stilig!  Flippis!
Ananas och kladdiga chokladmuffins.. Mmmm!   Alicia   Ansamling bredvod Andrés vitssord. Jag tror de blev HELIMPADE!

Lite senare idag ska jag jobba. Dels på DHL 13-17 och dels på Securitas 22-06. Sen far jag till Jonas och sover, så jag slipper köra hem till Piteå, för att sedan åka tillbaka igen. Ska nämligen jobba ett pass på DHL på tisdag också. Det är därför jag är uppe nu, om än jag helst av allt skulle vilja gå och sova.. Jag tror jag gör slag i saken!

Tack för mig och godnatt!

Kram från Sara

Synpunkter:
Torsten

Godmorgon söta Sara o goa Zlatan!! Ni har fått en utmärkelse! Gå in på min blogg o titta bär ni har tid! Ha en bra dag! Kramar Eva o Torsten

2009-01-26 @ 07:26:59
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Stina och Eric

Heij! =)



Lät ju inte kul med att han ska varslas, danne vet ingenting än men han tror inte han berörs av det i alla fall. Så vi får hålla tummarna.

Jo allt är bra annars, hur är de själv då?



Kram

2009-01-27 @ 11:08:29
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0