Trött måndag - härlig tisdag!

2009-02-10 - 23:33:52
Kategori: Familjen

Gårdagen var en trött dag, med YouCall på morgonen och DHL på eftermiddagen. Innan jag åkte hem köpte jag två Friscomål MAX, mumsigt! Nu har jag dessutom blivit medlem i Max Drive In, rutinerat värre! ;D Efter maten slocknade jag i soffan och när det var dags att ta ut Zlatan på en kvällspromenad, kände jag mig så otroligt tung i kroppen. Varje steg jag tog kändes tunga som bly - var säker på att jag skulle bli sjuk. Det var GRYMT skönt att krypa ner under täcket, ska jag säga!


Strips!  


Idag har varit en helt underbar dag! Stålande sol, några få minusgrader och blåhimmel - och inte ett spår av (fysisk) sjukdom! Det är sånt här väder som fyller hela kroppen med glädje! Var ut en sväng med herr Päls, och det kändes verkligen att våren är i luften. Vid 11:30 kom Martin och morfar på lunchvisit, jag bjöd på färskpasta och korv. Det var trevligt med besök, men jag känner inte att jag riktigt kan slappna av när jag vet att jag ska iväg. Tyvärr var jag tvungen att avbryta allt med att åka till YouCall för ännu ett stimulerande arbetspass. Jag hade mycket hellre stannat hemma!


   Martin myser med Zlatan!


Bjuder på goa bilder på Martin och Zlatan!

Godnattkram från Sara


Synpunkter:
sofia

nej tyvärr var itne just det inlägget till dig..

Jag vågar inte lägga upp de bilder och den text som jag skulle vilja dedikera till dig ;) ggrrr

2009-02-11 @ 11:06:16
URL: http://peaken.blogg.se/
Therese

Du jobbar och står i. Du är duktig du :) Hur är det annars då? :)

2009-02-11 @ 12:10:22
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0