Semlor & bakre ljuddämpare

2009-02-25 - 00:07:52
Kategori: Fritid & Nöjen
Söndag kväll käkade vi gooda semlor, som mamma hade köpt. Zlatan fick också smaka..



Måndag hände ingenting särskilt. Förutom att det snöade som om det aldrig hade snöat förut, och att André hade gjort en jättegod middag! Thai-soppa med gott bröd till, smaskens! Somnade, för ovanligvetens skull, i soffan..


 Idag har jag bytt den bakre ljuddämpadren till Renaulten. Det blev jättebra och för första gången på några månader, låter bilen riktigt lågt! :D Gissa en som känner sig stolt! André guidade lite och gick under och efterdrog, så att bultarna satt som de skulle. Han drog åt dem lite.. :D Nu gäller det bara att hålla tummarna för att den går igenom besiktningen på fredag också!

  

Nu ska jag krypa til kojs!


- the one and only!

Synpunkter:
Linda

tack hälsar han :)



jag vet inte än, har inte hört nå mer om ikea. självklart kan jag grabba tag i lite saker till er om vi far! säg bara vad det är :) och så är det bra om om vi rymmer det, så helst ingen soffa ;)

haha.



kramar

2009-02-25 @ 07:47:23
URL: http://lindta.blogg.se/
Torsten smyger in

Mmmm, visst är semlor gott??!! Fin puss André fick av Zlatan, verkar vara kärlek!

Du är duktig du, Sara! Klart att bilen går igenom besiktningen!! Kram på er

2009-02-25 @ 08:35:39
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Therese

Jamen det låter bra. VI hinner göra mycket innan dess ju! :) Höras på fredag?

2009-02-25 @ 10:37:03
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0