Lugn dag!

2009-02-03 - 21:53:42
Kategori: Zlatan
Dumpade än en gång Zlatan hos Myrre, SNÄLL som han är och tar hand om våran Pälsnisse! Började 06:45 i morse, var på YouCall. Arbetsdagen gick rätt fort, det ringde på bra med jämna mellanrum. Så det är ju bra! :]

Efter jobbet plockade jag upp Andrés syster Therese, hon följde med hem och käkade middag med oss. Medan André gjorde maten (spenatbandpasta och köttfärssås med majs. SMARRIGT! ) passade jag på att ta mig en cykeltur med Zlatan. Det var skönt, trots att det är lite kyligt så är det oerhört uppfriskande!

Efter maten slappade vi bara framför TVn, lyssnade på lite musik.. Det har med andra ord varit en lugn dag!

Zlatan & Torsten :]
Söt bild på Zlatan och Torsten!



Godnattkram från Sara

Synpunkter:
Niclas

Tjena......Så nu har jag kikat in på din nya blogg det var trevlig läsning och fina kort särskilt på zlatan..Niclas/DHl...

2009-02-04 @ 19:17:17
Stina och Eric

hello =)



jo allt är bra med oss, hur är de själv då? =) vad är de där ung arena....?? =) kram

2009-02-05 @ 13:13:47
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0