Goodbye my sweetheart - Hello Vietnam!

2009-02-21 - 18:07:34
Kategori: Fritid & Nöjen

I onsdags, efter ett 3-timmarspass på YouCall, var jag på teater - "Cirka SEXtio minuter". Min kusin Erik spelade "kommentator", sliskig kostymnisse och  kondom. Det var en rolig pjäs, som var helt klart sevärd! Med ett gott budskap, dessutom!


Erik (kondomen) föreöker avstyra ett oskyddat samlag!

Torsdag jobbade jag först i Luleå på eftermiddagen, på DHL. På kvällen hade vi avskedsfestför Johan, som fyttar ner till Uppsala nästa helg. Hans fru (just det, de gifte sig på alla hjärtans dag!) Anna var redan nere i Uppsala, så hon kunde tyvärr inte vara med. Men vi var ett gäng från jobbet, som käkade god mat, drack gott och snackade skit!
Niclas och Johan klappar Zlatan! Smirnoff Ice! André, Jocke, Niclas hund Ruffa, och Patrik


Fredag efter jobbet åkte jag, mamma och pappa och köpte en ny bakre ljuddämpare till Renaulten. Nästa fredag ska vi besikta pärlan, då är det bäst att den är i topptrim! :]

Efter maten satte jag, med hjälp av min prins, upp lite prylar i hallen; jag sänkte hyllan ovanför elementet till lagom höjd och skruvade upp den tavelllist som en tavla med Zlatans porträtt skall stå på. Dagen till ära hade han dessutom fått sig en ny bädd, en BIA-bädd i svart läder! Så nu har han en jättefin, alldeles egen hörna:


 Jag skruvar och skruvar.. Koooncentrerad.. :D No comments!Zlatans nya hörna!

På kvällen tittade jag och Ante på "Full Metal Jacket" (därav rubriken) och käkade glass och godis. GISSA vem som somnade i soffan?! :D


- the one and only!

Synpunkter:
Linda

fin design! trist att du inte kom och grillade idag, men nästa gång hoppas vi du följer!

vilken fin hörna han har nu tha slusk! :P

2009-02-21 @ 18:33:14
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0