Cykeltur, kloklippning & sista dagen på jobbet!

2009-02-13 - 20:16:38
Kategori: Zlatan
Klev upp runt 08:00, hade inte alls lust med det. Särskilt inte när jag tittade på termometern! Men jag och Zlatan trotsade morgonkylan med en uppfriskande cykeltur. Fast Zlatan sprang ju, naturligtvis! Vi kom in efter ca 35 minuter. När han var sådär lagomt trött, passade jag på att klippa klorna på honom. Han blev jättetjusig! :D



  


Idag var Andrés sista dag på jobbet - fredag den 13:e! Låter ju som ett skämt, men det är det dessvärre inte.. Men det är bara att blicka framåt, han löser alltid det här med jobb! Han är duktig, min André! :]

Själv har jag jobbat ett eftermiddagspass på DHL idag. Fick idag veta att jag ska jobba på YouCall imorgon.. TYPISKT! Vi som skulle åka en sväng till IKEA. Jaja, vi tar det på söndag istället!

Nu ikväll händer ingenting speciellt, vi slötittar på Let's Dance och äter godis. PRECIS som en skön fredag ska vara!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

det blir nog ingen skotertur för oss imorgon, iaf inte för mig och harry. han har kräkts en massa nu ikväll igen :S

2009-02-13 @ 20:32:09
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

om ni inte är rädda för magsjuka får ni komma förbi, det är upp till er :)



jorå, allt är bra annars. lite dåligt samvete vöer kajsa att hon knappt fått vara ute nåt de här dagarna :S men imorgon får nån av oss ta igen det! =)



är allt bra med er?

kram

2009-02-13 @ 20:59:21
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

men nu är ju per hemma, så någon av oss går med henne.men tack ändå! =)



men ni får ta ikea på söndag istället :) vad ska ni inhandla därifrån då, om man får vara så nyfiken? =P

kramar

2009-02-13 @ 21:15:40
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

man hittar ju alltid en massa när man är där, som man egentligen inte alls behöver! :P



egentligen behöver vi inget, men jag har tittat på en 'kulbana' till harry. det skulle i så fall vara en sån.. MULA kulbana, 99:-.

ååh, jag hittade en massa när jag tittade på hemsidan,måste nog dra med per på ikea snart :P

kram

2009-02-13 @ 21:35:41
URL: http://lindta.blogg.se/
Therese

Jo det är bara att komma förbi! :) Ring bara innan.



Ne inte åt Nora, jag ska vara hundvakt åt en gul mops som heter Cornelia. Ett yrväder av dess like, men roligt ska det bli. :) Full rulle i två veckor typ. Siri kommer vara lagomt trött och less då Cornelia åker hem tror jag. haha.



Roligt med Ikea. Kommer alltid hem med massa saker som man kanske egentligen inte skulle köpa. Man hittar ju alltid något. Nå speciellt ni ska inhandla?:)



Förresten. Roligt med skoter. Det var ett tag sen sist man körde skoter. Typ sisådär ett år sen. Vill verkligen ha en egen skoter. Dessvärre är Micke inte riktigt något fan till skoter. Så då lär man väl bara få köra själv typ, haha. Får se vad som händer... you'll never know ;)



Nu ska jag sluta svamla. Vi hörs någon dag. Sköt om dig/er! Kram

2009-02-13 @ 21:41:24
URL: http://tohlund.blogg.se/
Therese

Hon fyllde ett år i september, söt som socker :) Okej, ne inte så kul att köra skoter då det är typ -20.



Jo än så länge så har jag då inte hört någonting om nå jobb i veckan, så nog skulle vi kunna ses då. Du kanske vill komma förbi här och se hur det blev med köket? Fika står förstås på bordet ;) Ta gärna med dig Zlatanovic om du vill :) Eller hade du tänkt typ stan eller så?



Höras på tisdag/onsdag då?



Kram

2009-02-13 @ 22:23:55
URL: http://tohlund.blogg.se/
Linda

harry mår ganska bra idag - peppa, peppar. Per däremot ligger däckad. han hade haft ont i magen o natt och på morgonen. han ligger i sovrummet och ibland hör man obehagliga saker därifrån ;) usch, hoppas jag slipper magsjukan!!



vad hittar ni på idag då fram till du ska jobba?

kram

2009-02-14 @ 10:13:27
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

harry är inte alls bra än. :(



oh, har han också förfrusit sig? då ska han vara försiktig, och inte gnida på ställen där han förfryser, bara hålla!



vi gör inget idag. har varit ut på en promenad sen inget. jag o harry tänkte åka itlllouise och sekulle bara ge han mat, men då kräktes han.. så jag tror inte hon vill ha besök :D

blir nog bara hemma istället då.

kram

2009-02-14 @ 16:07:03
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

vi säger till, var så säker :D



ja, dom är ju tokiga som självmant far och kör skoter i-22. om man tänker på att man kör fortare än man går så blir det väl över -30 grader! brr!!



haha, men louise var inte rädd, så vi har varit där ikväll. men jag lovar, vi ska inte komma och besöka er när vi är sjuka =))



förresten, ni behöver inte köpa den där kulbanan åt harry. om du hinne rläsa det här innan ni åker till ikea!

hoppas ni får det trevligt imorgon, kram från oss

2009-02-14 @ 22:04:50
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

fan vad jag är dum!! nu vet jag ju avd jag skulle ha beställt av er, RAMAR!! nåja, ännu en anledning till att måsta åka dit ;)

2009-02-16 @ 14:22:27
URL: http://lindta.blogg.se/
Anonym

ja, visst är det tur minnena av dom är ljusa? :)



vi hade så tråkigt, läs jag, så vi packade in oss i bilen och for till mamma och pappa. ska sova här inatt :)



du har jobbat idag antar jag?

kram

2009-02-17 @ 17:47:36
Therese

Men tusan! Har ju glömt att ringa dig idag, samma gäller dig kanske?;) Vågar inte ringa nu ifall ni sover (?). Om du ser detta typ snart så kan du ju höra av dig, annars kan vi ju höras imorgon. Vet inte än om jag måste jobba, lär veta det imorgon. Men jag ringer imorgon, om vi inte hörs ikväll! Förresten, kolla in bloggen. har lagt upp nya bilder på köket. Nu är det helt färdigt! :) Kram

2009-02-17 @ 22:14:43
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0