Zlatan i fokus

2009-12-16 - 19:05:54
Kategori: Zlatan
Idag när jag och Zlatan var på promenad, hade jag med mig kameran. Jag tog några bilder på honom nere vid vattnet. Men fastän det börjat bli mörkt (det ser alltid mörkare ut på bild) så fick jag ändå någon bra bild!


Ser ni aknaret eller ser ni hunden?
När man inte ser hunden, ser man i alla fall hans reflexväst

SnyggKolla in frostenSnygg
Hans nya namn borde kanske vara herr Rimfrost? :]

Posarn :]
Observera tungan!

GRYMT söt Zlatan!
Sötvovve!


Kanske är jag partisk, men jag tycker verkligen att Zlatan är så otroligt snygg!! ♥

Nu ligger han nedanför soffan och drömmer vilda drömmar. Det låter så roligt, han liksom kluckar och så rycker det i hans ben. Det låter som att han kvider av skratt. Han får oss att le i våra hjärtan! ♥

- the one and only!

Synpunkter:
Teles

Hej Sala!! :) Farbror Vinter tycker jag, du vet, han som kommer med frosten! Och jag tycker också att Zlatan är OTROLIGT vacker!! Finare kille har nog sällan skådats tror jag!



...varför läser jag alltid URK när det står URL... jehu ja. Inte bra när hjärncellerna krymper ;)



Smet in för ovanlighetens skull -o då e de ju ohyffsat att inte slänga in en kommentar! :P



Nåja iaf! Ha en tlevlig natt och allt! Vi ses! Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2009-12-16 @ 19:22:05

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0