Spotify

2009-12-16 - 14:11:15
Kategori: Fritid & Nöjen
Den 26 oktober(!) fick jag en invite till Spotify av min storebror. Men inte ska ni tro att jag kommit mig för att registrera mig - förrän nyligt! :D

Det var måndags, när jag vakade, som jag fick ur fingret. Det satt långt in. Men det som förvånade mig mest var att det hela gick så väldigt snabbt! Både registreringen och installationen. Gaaah, att jag inte gjort detta tidigare. Nu kan jag ju lyssna på nästan vilken musik som helst när som helst. Spotify är briljant! :]

Är nyvaken. Ska ju jobba natt i natt. Så nu ska jag ut en sväng med mig älskade Z, och njuta av ljuset så länge det nu stannar kvar. Det har redan börjat skymma, då det är bäst jag skyndar mig :]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0