Shopping inför fest

2009-12-04 - 23:57:58
Kategori: Fritid & Nöjen
Imorgon ska jag på firmafestYouCall. Detta har jag sett fram emot. Mycket. Kvällen till ära hade jag tänkt ha lite fräscha kläder. Så idag, innan jobbet, var jag med Tuss och Malinstan. Första stoppet var Vero Moda (där jag har ett presentkort från i julas, och som idag utnyttjades till fullo!), där jag fyndade 4 av de 5 saker som totalt inhandlades. En svart stickad bolero, två glittriga partytoppar, en partytopp med paljettdetaljer, samt ett par glansiga leggings.

En bolero, tre partytoppar och ett par leggings!
Är nöjd med dagens inköp


De ser kanske inte mycket ut för världen. Men så ska de ju egentligen inte ses när de ligger på golvet, de ska ju ses när de sitter på.

Jag längtar till imorgon!! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

Fast jag tror faktiskt jag ivll ha svart klocka =P men siffrorna såg mindre ut på de på presenten.. nåja, det är väl ett tag bort innan det blir hus för oss..



jag vill också ha sånda där glans/lack leggings! men först måste jag ner i vikt, och när jag väl gått ner, då ommer det väl vara så fruktansvärt ute så då kommer jag likförbenat inte få ha såna :P

2009-12-05 @ 10:00:01
URL: http://lindta.blogg.se/
Lina

Guuuuud vad fina kläder!! ;p

2009-12-07 @ 14:40:33

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0