Mysig helg

2009-12-13 - 23:39:03
Kategori: Fritid & Nöjen
Helgen har kommit och gått och söndagsångesten har kickat in på allvar!

Fredag var vi hos Linda & Per, dit även Hanna & Jens kom. Det var Idolfinal, då vi var självklart bänkade. Men kvällens höjdpunkt var trots allt inte den efterlängtade finalen. Det var ju lille Evert som tog oss alla med storm. En otroligt fin liten pojke, precis lika söt som sin (kanske lite avundsjuka? :] ) storebror Harry!

Lördag var det middag hos Hanna & Jens, dit även familjen Linda & Per, samt Emma & Per slöt upp. Så hela ligan var samlad! :] Det bjöds på taco (GRYMT GOTT) och mängder med chips och godis. Vi var garanterat inte ett gram lättare när vi gick hem, snarare tyngre!!

Idag har det varit pyssel på hög nivå. Vi har nu äntligen fått upp samtliga lamellgardiner, så nu känns det inte alls lika naket här hemma. Har även hunnit med en sväng på stan och köpt klart nästan alla julklappar, samt fått upp julstjärnorna i fönstren, så nu börjar det även känns som att det är jul. Har dock fortfarande inte hittat min älskade adventsljusstake. Kan inte förstå var jag har lagt den. Och jag tänker då inte köpa en ny, får då kommer den gamla att dyka upp bara någon dag efteråt.

Blir inga bilder idag, jag ids faktiskt inte. Ska strutta ut på en kissrunda med Zlatan och sedan inta ryggläge!

Kylan ska tydligen komma imorgon. Sen är det bara snön som fattas!
:]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0