Lussete & Tomtesnurr

2009-12-21 - 23:26:53
Kategori: Fritid & Nöjen
En kollega på jobbet har en syster som äger "Sävast Hem & Trädgård". Hon brukar ha med sig olika smakprover och det var två styckna som jag fastnade speciellt mycket för - Lussete och Tomtesnurr. De är verkligen MUMS! Om jag får besök bjuder jag mer än gärna på en kopp juligt te :]

Lussete & Tomtesnurr


När vi var yngre prenummerade min lillebror på Kalle Anka & c:o. Men det var jag som läste tidningarna. Jag tyckte det var supertrist när mamma och pappa sa upp prenummerationen, för jag är verkligen en sucker för denna underbara, otursförföljda arga anka. Såhär i juletid har de naturligtvis laddat med ett fullspäckat nummer, och jag kunde inte låta bli att slå till. Jag överväger att börja prenummerera igen..

100 sidor med Kalle Anka! :]
100 sidor Kalle Anka!! :]



Fick byta mitt förmiddagspass imorgon så jag jobbar eftermiddag istället, vilket känns skönt. När man är i en eftermiddagsperiod är det jobbigt om man har ett förmiddagspass mitt i allt. Då hinner jag dessutom njuta av lediga timmar i fullt dagsljus i vårt härliga snöiga vinterland! :]

NU - slötitta på TV innan det är dags för sängen!

- the one and only!

Synpunkter:
Emma

Jo, visst är det så, men jag har svårt att finna något ordentligt till en vuxen för 100-lappen. Oftast kostar det man önskar sig betydligt mer än så =)

2009-12-22 @ 10:27:42

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0