Julbord & bäska droppar

2009-12-10 - 22:28:35
Kategori: Fritid & Nöjen
Igår var jag ju på julbord Nordkalotten. Det var Securitas som bjöd och jag tackade gladeligen ja. Jag plockade upp min kollega Christian och så begav vi oss till Luleå. Det hela började med glöggmingel, innan dörrarna för julbordet öppnades. Och det var verkligen ett ordentligt julbord!! :]

Julbordet
Detta var bara ena sidan på bord ett av två!

Min tallrik
SOM jag åt!

Efter maten, när alla satt och jäsde, var det dags för kvällens andra höjdpunkt - Ronny Eriksson och hans Bäska droppar. Det var en nästan 2 timmar lång show med Ronnys vanligt pessimistiska - men dock realistiska - syn på vårt samhälle. Efter showen lyckades jag knipa åt mig (köpa) ett exemplar av "Hopkok" :]

Hopkok
Signerad med silverpenna och allt! :D


En helt klart sevärd show. Ronnys sidekick Benneth Fagerlund var dessutom en klippa på piano. Har du möjlighet att gå på showen? GÖR DET!!


Igår föddes även Linda & Pers andra son och Harrys lillebror - lille Evert! :] STORT GRATTIS till er! Längtar tills vi får träffa er!!


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0