Jag ser det snöar! ☺

2009-12-21 - 13:46:15
Kategori: Zlatan
Vad är bättre än att vakna upp till ett vackert vinterland och att snön fortfarande vräker ner?!

Jag tog mig inte upp förrän 12 idag, fastän jag ställt klockan på 9. Mycket snoozande och tre timmar senare var jag uppe ur sängen. Katastrof, men jag blev genast på bättre humör när jag såg hur mycket snö som kommit. För att inte tala om Zlatans lycka. Han blir så busig när det är mycket snö och när det snöar!

Zlatans visitkort
Här har Zlatan lämnat sitt visitkort

Busvovve
Helt busig av all snö :]

Snygghund!
Nog är han allt vacker att titta på!


Ska jobba eftermiddag idag, slutar 22. Så nu ska ja förflytta häcken från datorn och göra något vettigt innan jag beger mig.

På återseende!

- the one and only!

Synpunkter:
lillasyster Lina (:

Jaa, han är det vackraste som finns! <3

2010-01-01 @ 02:24:20

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0