En gran blir till

2009-12-01 - 20:58:15
Kategori: Hus, renovering & inköp
Har idag börjat plocka fram julen. Och jag kunde inte hålla mig för att montera vår nya julgran, en vit julgran, först! :]


Första delen...Vit gran från Rusta.. andra delen...
Vit julgran från RUSTA, 329:-

FärdigmonteradFärdigklädd!


Kom dock på lite senare att jag ju glömt julgransbelysningen.. Men den sätter jag dit imorgon. Ska fortsätta pyntningen nu! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Stina och Eric

Hejdu! =) jag hitta en kavel på claes ohlsson istället för 59kr, vet ej om de har på dollar, var aldrig dit :)



Kram!

2009-12-01 @ 22:00:51
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Silli



Hmm.. jo jag ahr det lite jobbigt med detta just nu... du vet jag är ju van att du är där .. hehe..

Men babysteps?? Du kanske måste lämna mej i korta stunder?? haha....

2009-12-01 @ 22:22:38
URL: http://kekamba.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0