Årets julkort & klappar

2009-12-16 - 19:23:08
Kategori: Fritid & Nöjen
Har idag skickat iväg de sista julkorten. För en gångs skull var jag ute i god tid, vilket känns riktigt bra. Har även köpt klart de flesta av julklapparna (bara några få detaljer kvar) och det är INTE ALLS likt mig! Jag brukar alltid vara ute dagen före och köpa det sista. Kanske är det en ny Sara som börjar ta form, en som är duktig på att planera och som ligger steget före? Man kan ju hoppas :]

Årets julkort från oss
Har du tur dimper det ner ett sånt här i din brevlåda



Det har varit en rätt slö dag idag. Tycker det alltid blir slöa dagar under nattjobbsperioder. Vi ides inte laga mat. Så jag svängde förbi och köpte lite snabbmat. Jag låter bilden tala för sig själv:

Skrovmål från Big Boy!
Skrovmål från Big Boy!


Man måste få vara slö också!

Men nu ska jag ut en sväng med Zlatan, innan jag hoppar i duschen och drar till jobbet. Ska jobba med AnnLo i natt. Det blir trevligt :]

Sov gott, mina vänner. För det ska inte jag!

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0