Äntligen ledigt

2009-12-28 - 20:49:36
Kategori: Familjen
Julen har kommit och gått så nu har både den och arbetet lagt sig. Och med tanke på all hysteri som de, särskilt i kombination med varandra, har skapat, känns det faktiskt ganska skönt :]

Jag hoppas du har haft en riktigt god jul!! Själv har jag jobbat som en tok, särskilt på självaste julafton. Känner att jag har svårt att varva ner nu. Men nu har det börjat lugna ner sig. Dessutom betalar sig decembers slit bra i januari!

Nedan följer lite av våra julbestyr:

Zlatan får sig en juledusch! :]
Zlatan fick sig en dusch kvällen innan julafton...

Juliga Zlatan!
... och dagen till ära var han både ren och fluffig :]




Denna fina fick vi från familjen Edin:
Paket från Edinarna
"Nytt hus & klatshig färg överallt
Renovering för jämnan & ni tar det bara kallt
En vitaminkick kan ni såklart behöva
& tankar på alla kostnader effektivt bedöva
Grattis till ert nya fina hus!"


Handmålad skål full med apelsiner!
Fin skål fyllld med vitaminer



Ogräddad lussebulle
Ogräddade lussebullarGräddade lussebullar
Hög med bullar
Lussebaket blev sådär, inte särskilt vackert. Ätbart i alla fall :D




Och så avslutar jag med lite goa julmatsbilder:

Laxmacka
Gravad lax med tillhörande sås

Pappa fixade mig en tallrik med julmat :]
Lite från nästan allt


Nu ska jag förflytta min slutkörda kropp till horistontalläge, och bara glo på TVn. Jag har äntligen ledigt! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Cilla

Gud vad du är duktig som bakar å donar... Ta nu med en lussebulle till jobbet ;)

Saknade dej där idag föressten...hehe..

Vad har vi sagt om att överge mej sådär??

2009-12-28 @ 22:00:32
URL: http://kekamba.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0