Sjukling, shopping & middag med vänner!

2009-04-25 - 05:42:51
Kategori: Fritid & Nöjen
NU LIGGER HUSET UTE PÅ BLOCKET!


Jaha. Varför jag sitter uppe den här tiden? Jag har så ont i halsen och är illamående av allt slime som sitter där, måste ha svalt som sjutton under de här få timmarna jag varit i sängläge. Sitter nu här och dricker honungsvatten, i hopp om att ondheten ska försvinna, samtidigt som jag bannar mig själv för att jag inte köpte Bafucin igår när vi var på Apoteket. Nejdå, snål-Sassa nöjde sig med ett par enkla halstabletter, det blev billigast så. Tji, fick jag för min snålhet!

Igår var vi på Nordea först och sedan även på Fasighetsbyrån, för att skriva kontrakt med de nuvarande ägarna av Hummerstigen. Nu finns det ingen återvändo! Jag tror jag har varit lite spänd inför allt detta, för trots att vi sov till efter 10 på morgonen, var jag vrålandes trött vid 22-tiden. Det tar visst på krafterna att vara med! När vi likaså var på stan, slank vi in på Cubus. De hade -30 % på alla kläder. SMID, jag som fick ett presentkort av svärmor och svärfar när jag fyllde år! :] Kalaset slutade med fyra linnen(tanktoppar) i olika färger, en T-shirt med en tjusig dam på och två sjalar - och kostade bara 466:- !! :O


På kvällen hade vi besök av den vanliga ligan - Per, Linda, Per, Emma, Jens och Hanna. Magnus kikade också förbi lite senare. Maten blev dock lite sen, vi började äta runt 20:30, så det var många hungriga magar! Vi åt grillat kött av olika slag, och klyftpotatis till! Smarrebarre! Sedan satt vi hela kvällen - killarna i vardagsrummet och tjejerna i köket - och surrade på långt in på småtimmarna. Det var så himla trevligt, synd bara att tiden går så fort...

 Grillmästarna!

Näe, nu ska jag trycka i mig en snålhalstablett, och krypa till kojs igen. Hoppas på att kunna somna om. Ontheten sitter i, och slimet likaså. He bådar inte gott!

Godmorgon!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

Tack för i helgen!! :)

2009-04-26 @ 08:17:37
URL: http://lindta.blogg.se/
Therese

Jo, vi hade verkligen jättekul! Självklart ställer jag upp, är ju ledig nu ;) Ikväll händer inte mycket, själv då? :) kram

2009-04-26 @ 18:56:54
URL: http://tohlund.blogg.se/
Torsten

Oj, stackars dej :( Krya på dej, Sara-mara!!!

2009-04-26 @ 19:35:07
URL: http://www.prinstorsten.bloggagratis.se
Therese

Okej. Duktig vovve du har. Jobba lugnt så hörs vi på tisdag! :)

2009-04-26 @ 19:45:00
URL: http://tohlund.blogg.se/
Linda

låter bra ! =)



idag har vi varit hos mamma och pappa och hälsat på. hemkommen för ett gtag sen, harry sover, per och kajsa är på promenad och jag njuter av ensamheten ;)



haha, om han tog sig iväg imorse?! näe, verkligen inte ;P jag förstor det!



gått bra att jobba ikväll?



har du hört nå med tjejerna som beställde firming gel om dom tyckt att det fungerat ? =)



kram på dig!

2009-04-26 @ 20:06:17
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0