Operation: husvisning och deklaration - slutförd!

2009-04-30 - 00:35:15
Kategori: Hus, renovering & inköp
Gaaah, vilken vecka!! Vi har verkligen blivit nerringda angående huset. Det har ringt hur mycket som helst!! Datumet för visning var satt till 9 maj(efter jag kommer hem från Stockholm), men det fick vi snabbt tidigarelägga till idag, då det var så väldigt många som  hörde av sig och ville komma och kika. Så det blev snabba ryck, vi har knappt hunnit blinka. Men det känns ändå kul. Budgivningen är igång - imorgon skall allting avgöras.. :]

TACK LINDA, som varit så snäll och låtit oss ha Zlatan hos dig, medan spekulanterna spekulerade. Lika bra att låta han slippa den stressen eller att han blir i vägen. TACK så mycket!

Har påbörjat packning inför resan på fredag, städat inför visningen idag, hämtat ut pappar på Nordea (så säljarna av vårt ny hus får betalt), gjort räkningar för hela hushållet, plockat och sorterat återvinningsaker - och DEKLARERAT! Det ni, hela fyra dagar innan deadline!

Detta var en mindre uppdatering. Det kommer troligtvis inte att bli särskilt mycket av den här varan den närmaste veckan heller. Som sagt åker jag till Stockholm/Norrköping fredag, och blir borta en vecka. Jag ska genomföra "Väktare 2"-utbildningen, och passar samtidigt på att hälsa på en kär vän! Jag har hört att det är sommar i Stockholmstrakterna... :]

Säng, säng, säng - SOVASOVASOVA!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

såå lite så!!



snart är det kväll, roligt!! kom så fort ni kan ;)

kram

2009-04-30 @ 10:04:18
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

jag skcikade med dina solglajjer med antefjante, så dom är hemma i tryggt förvar ;)



hoppas du har det bra där nere!

kram från oss

2009-05-04 @ 21:03:02
URL: http://lindta.blogg.se/
Stina och Eric

hallå där! =)



Hur går de med försäljningen då? =) Jag antar att det finns några intresserade =) Så roligt med hus i alla fall.



Allt väl annars då?



Själv har lilleman åkt på förkylning med hosta, men det börjar bli bättre i alla fall.



Kramar

2009-05-06 @ 09:46:16
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0