Lunch på stan & C905!

2009-04-04 - 16:21:23
Kategori: Fritid & Nöjen

Igår var det fredag, men det kändes hela dagen som att det var lördag! :S hur som helst åkte jag, André, Per, Linda och Harry till stan för att äta lunch ihop! Vi gick till Subland och beställde varsitt mål. Det var gott. Dessvärre var jag tvungen att avbryta, för ett möte (som sedemera inte blev av, men det är en annan historia!). Men under tiden jag körde, fick jag starta om min telefon 4 gånger. Det var på en sträcka om ca 4 minuter. Då fick jag nog. När jag senare mötte upp folket, knatade vi iväg till Telia för att titta på en ny telefon. Och efter MÅNGA om och men, bestämde jag mig slutligen för denna pärla, en Sony Ericsson C905! Jag är nöjd! ;]

Sony Ericsson C905


Återkommer ikväll!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

Ja visst är det det... =)

Tycker att det är jättekul med sånt här pyssel, är inte så bra men vad gör det. Nackdelen är dock att jag inom en snar framtid kommer att drunkna i armband... ;P

2009-04-04 @ 21:59:48
URL: http://lindagosing.devote.se
Linda

Vilken snygg blogg du har förresten - varför har inte du eller Jocke skvallrat om denna tidigare? ;P

2009-04-04 @ 22:01:08
URL: http://lindagosing.devote.se
Linda

Vilken snygg blogg du har förresten - varför har inte du eller Jocke skvallrat om denna tidigare? ;P

2009-04-04 @ 22:01:37
URL: http://lindagosing.devote.se

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0